افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) چیست؟

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) چیست؟

افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش، استراتژی بازاریابی دیجیتال میباشد که در آن فرد یا برندی به منظور کسب پورسانت برای تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت شما، مشارکت می‌کند. در چنین شرایطی شرکت وابسته به دنبال برخی درآمدهای وابسته است و محصولی را که مناسب می‌بیند، شناسایی کرده و آن را از طریق روش‌های مختلف تبلیغ می‌کند. سپس از هر فروشی که برای شما انجام دهد، بخشی از سود را کسب می‌کند.

  • اشتراک گذاری
  • 1402/12/05
  • زمان مطالعه: 15 دقیقه
  • 120 بازدید

شما تولیدکننده محصولی فوق‌العاده هستید؛ محصولی واقعا عالی و درجه، اما حقیقت ماجرا این است که متاسفانه تنها داشتن محصول خوب و باکیفیت برای شما کافی نخواهد بود. شما باید در خصوص آن صحبت کنید و برای افزایش آگاهی از برندتان بدون در نظر گرفتن حجم زیادی از سرمایه برنامه‌ریزی کنید. به زبان ساده‌تر، باید با مشتریانی که به محصولات و خدمات‌تان نیاز دارند ارتباط برقرار کنید.

از طریق افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش می‌توان محصول را به مخاطبین بسیار بیشتری معرفی کرد. شما این فرصت را دارید که از این طریق بدون صرف هزینه‌های بسیار مشتریان را جذب کرده، آگاهی را نسبت به خدمات و برندتان افزایش داده و در نهایت باعث فروش بیشتر شوید. در این مطلب ما به شما توضیح می‌دهیم که این نوع بازاریابی چیست، چگونه کار می‌کند، چرا ارزشمند است و چگونه می‌توان این بازاریابی را در کسب و کار خود به کار گرفت. پس برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه کار می‌کند؟

افیلیت مارکتینگ را باید استراتژی بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت که در آن فرد یا برندی به منظور کسب پورسانت برای تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت شما، مشارکت می‌کند. در چنین شرایطی شرکت وابسته به دنبال برخی درآمدهای وابسته است و محصولی را که مناسب می‌بیند، شناسایی کرده و آن را از طریق روش‌های مختلف تبلیغ می‌کند. سپس از هر فروشی که برای شما انجام دهد، بخشی از سود را کسب می‌کند.

تعریف افیلیت مارکتینگ

جالب است که بدانید اینترنت برجستگی بازاریابی وابسته را افزایش داده است. به طور مثال، آمازون با ایجاد چنین بازاریابی این عمل را رایج کرد که به سبب آن وبسایت‌ها پیوندهایی را به صفحه آمازون برای محصول بررسی‌شده یا مورد بحث قرار می‌دهند که هنگام خرید، هزینه تبلیغاتی را دریافت کنند. شرکتی که برنامه بازاریابی وابسته را اجرا می‌کند، می‌تواند لینک‌هایی را که سرنخ‌ها را به وجود می‌آورند شناسایی کرده و از طریق ارزیابی داخلی، متوجه شود که چه تعدادی از آن‌ها به فروش تبدیل می‌شوند.

انواع روش های افیلیت مارکتینگ

جالب است بدانید که روزانه چندین بار با این نوع از بازاریابی روبرو می‌شوید. در حالی که این ابزار بسیار قدرتمند است، اما برای همه مناسب نیست. به صورت کلی 3 نوع مختلف از این بازاریابی وجود دارد که هر کدام برای سبک‌ها و اهداف متفاوتی مناسب هستند. در زیر در خصوص این انواع توضیحاتی داده می‌شود.

انواع افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ غیر وابسته

با افیلیت مارکتینگ غیروابسته، شرکت وابسته به ارتباط قوی با محصول یا خدمات شما نیازی ندارد و معمولا مشتری نیز نیازی به داشتن اطلاع از این که شرکت وابسته کیست ندارد. به طور مثال تصور کنید که وبسایت مخصوص غذا و سبک زندگی، تبلیغاتی را در خصوص هتلی در شهر دیگر انجام دهد. با توجه به این که نویسنده یا دیگر عوامل وبسایت تجربه شخصی با این تبلیغ ندارند، باید آن را از نوع غیروابسته دانست.

افیلیت مارکتینگ وابسته

در این نوع بازاریابی، شرکت وابسته تا حدی با محصول یا خدمات شرکت اصلی ارتباط دارد؛ اما لزوما از آن استفاده نمی‌کند. آن‌ها محتواهایی را ایجاد می‌کنند که با جایگاه آن‌ها نسبت به شرکت هماهنگ بوده و شامل پیوندهای وابسته به محصولاتی است که ممکن است مخاطبین به آن‌ها علاقه‌مند باشند.
به طور مثال وبسایت تخصصی فناوری را در نظر بگیرید که مقالات مختلف و جدیدی را در خصوص آخرین تکنولوژی‌ها منتشر می‌کنند. در حالی که آن‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات را بررسی و معرفی می‌کنند، ممکن است شخصا از هر کدام آن‌ها استفاده نکنند.

افیلیت مارکتینگ درگیر

در این نوع افیلیت مارکتینگ، شرکت وابسته کاملا به محصول یا خدماتی که تبلیغ می‌کند اعتقاد دارد؛ چرا که از آن استفاده کرده و می‌داند که کیفیت و کارایی بالایی دارد. در چنین حالتی، آن‌ها بر اساس تجربیات شخصی خود و اعتماد به محصول، محتوایی صادقانه و کاملا قانع‌کننده را برای مخاطب تولید می‌کنند.

مزایا و معایب بازاریابی به سبک افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یکی از انواع بازاریابی است که در سالیان اخیر مورد توجه بسیاری از کسب و کارهای مختلف دنیا و حتی معتبرترین آن‌ها قرار گرفته است. در کنار مزایای زیاد، این روش نیز دارای محدودیت‌های خاص خود بوده که کسب و کارها بر اساس اولویت‌ها و شرایط خود باید بعد از بررسی این موارد در خصوص استفاده از آن تصمیم‌گیری کنند.

در زیر به مزایا و معایب این روش بازاریابی به صورت مجزا اشاره شده است.

مزایای افیلیت مارکتینگ

رشد صنعت را باید یکی از نشانه‌های مناسب از موفقیت دانست؛ اما علاوه بر آن چند دلیل دیگر نیز وجود دارد که از این روش بازاریابی استفاده می‌شود.

  • راحتی در اجرا
    یکی از مزایای مهم این روش، سادگی در اجرا و پیاده‌سازی آن است. در حقیقت در این روش فرآیندهای پیچیده‌ای همچون توسعه، پشتیبانی و... لازم نیستند.
  • درصد ریسک پایین
    مزیت دیگری که بسیاری به همین سبب از این نوع بازاریابی استفاده می‌کنند، کم بودن درصد ریسک آن است. در حقیقت هیچ هزینه‌ای برای اجرای این نوع بازاریابی وجود ندارد. زمانی که کار را برای جذب مخاطب انجام دادید، این فرصت را دارید که بدون سرمایه‌گذاری اضافی، با محصول یا خدمات وابسته ثابت به کسب درآمد بپردازید.
  • قابلیت انعطاف‌پذیری
    از دیگر مزایای قابلیت‌توجه این نوع بازاریابی باید به انعطاف‌پذیری بالای آن هم اشاره کنیم. به طور مثال بدون آن که از محل زندگی خود فاصله بگیرید، می‌توانید به کسب درآمد مشغول شوید. با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانید تعداد مخاطبین و مشتریان‌تان را افزایش دهید و با داشتن وبسایت یا صفحه‌ای جذاب در فضای مجازی آن‌ها را نسبت به اقدامات موثر ترغیب کنید.

معایب بازاریابی وابسته

علاوه بر مزایای مناسب، این نوع بازاریابی نیز دارای محدودیت‌های مشخصی است که باید پیش از بهره‌مندی از آن حتما مورد توجه قرار گیرند. در زیر به برخی از این محدودیت‌ها و معایب اشاره شده است. 

  • نیاز به زمان دارد
    باید گفت افیلیت مارکتینگ روشی سریع برای ثروتمند شدن نیست؛ برای جذب مخاطب و کسب درآمد نیاز به زمان نسبتا زیادی دارید. در این مسیر نیاز دارید که پلتفرم‌های مختلف را آزمایش کنید و ببینید کدام به شکلی بهینه و مطلوب دسترسی به مخاطبین را فراهم می‌کند. بهترین و مرتبط‌ترین محصولات را برای تبلیغ مورد بررسی قرار خواهید داد. همچنین در فضاهای مختلف اقدام به تولید محتوا از انواع متفاوت می‌کنید. تمامی این موارد نیاز به زمان داشته و باید مطابق با اصول مشخصی جلو بروند.
  • مبتنی بودن بر کمیسیون
    هیچ فردی به عنوان بازاریاب افیلیت مارکتینگ به شما حقوق هفتگی یا ماهانه نخواهد داد؛ همه چیز بر پایه کمیسیون قرار دارد. این می‌تواند بر اساس سرنخ‌های ایجاد‌شده، تعداد کلیک‌ها یا فروش باشد. تمامی این موارد به دقت توسط ابزارهای مربوطه کنترل شده و سپس بر اساس میزان اقدامات موثر، پرداختی‌ها انجام می‌گیرند.
  • کنترل نداشتن روی کیفیت خدمات
    تولید نکردن محصولات توسط شرکتی که به عنوان همکار فروش در افیلیت مارکتینگ فعالیت می‌کند، می‌تواند دو دیدگاه مختلف را به دنبال داشته باشد. روی خوب آن است که بدون تولید محصولات و صرف هزینه زیاد می‌توانید از فروش تولیدات دیگران سودی را کسب کنید؛ اما اگر جنبه منفی آن را در نظر بگیرید، ممکن است اتفاقات خوبی برای برندتان نیفتد. اگر شرکتی را معرفی کنید که مشتریان شما از محصولات آن خرید کرده و در ادامه از خرید خود راضی نباشند، ممکن است اعتماد‌شان را نسبت به شما از دست بدهند.

انواع متداول افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ به نوع خاص یا کانال بازاریابی مشخصی محدود نمی‌شود؛ بسته به مخاطب و شرایط و هدف خود می‌توانید از چندین کانال مختلف برای این فرآیند بهره ببرید

  • سایت‌های رسانه‌های گروهی 
    سایت‌های رسانه‌های جمعی یا گروهی وبسایت‌های معتبری هستند که ترافیک قابل‌توجهی را نیز دارند. آن‌ها موضوعات مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهند و به دلیل دامنه وسیع، این قابلیت را دارند که روی فروش محصولات تاثیر بسیار قابل‌توجهی داشته باشند.
  • اینفلوئنسرها
    اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی مختلف به تولید محتوا پرداخته و مخاطبین و علاقه‌مندان خاص خود را دارند. مخاطبین این دسته از افراد معمولا در حوزه فعالیت اینفلوئنسرها به آن‌ها اعتماد کامل داشته و توصیه‌ و پیشنهاد‌هایشان را جدی می‌گیرند. از این رو می‌توان از این اعتماد استفاده کرد و محصولات و خدمات خود را برای تبلیغات گسترده در اختیار اینفلوئنسرها قرار داد.
  • سایت‌های تخفیفی
    سایت‌هایی که تخفیفات و کوپن‌های گوناگونی را ارائه می‌کنند مشتریانی را که به دنبال شرایطی این چنینی هستند، جذب می‌کنند. چنین سایت‌هایی نوعی انگیزه را مخاطبین ارائه می‌کنند که اقدام به خرید یا بهره‌مندی از خدمات کنند. چنین شرایطی نیز می‌تواند سود بسیار خوبی را در افیلیت مارکتینگ به وجود بیاورد. در حقیقت مشتریانی که از چنین سایت‌هایی استفاده می‌کنند به دنبال محصولات و خدماتی هستند که بهترین معامله را برای آن‌ها به همراه داشته باشد. اگر رقبای شما در چنین سایت‌هایی حضور داشته باشند، فروش‌تان را به آن‌ها خواهید باخت!
  • بازاریابی ایمیلی
    لیستی از ایمیل‌های افراد مختلف این اجازه را به شرکت‌ها می‌دهد که محتوا، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. در این حالت آن‌ها با تبلیغات محصولات و خدمات شرکت‌های دیگر در خبرنامه‌ها یا حتی ایمیل‌های تبلیغاتی اختصاصی از اقدامات مخاطبین سود خوبی را به دست می‌آورند.

کسب درآمد در افیلیت مارکتینگ چگونه است؟

گفتنی است که درآمد حاصل از افیلیت مارکتینگ می‌تواند کاملا متفاوت باشد. همچنین عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند روی میزان درآمد و سود شرکت‌ها نیز تاثیرگذار باشد. از این عوامل می‌توان به حوزه فعالیت، ساختار کمیسیون، قیمت محصول، نرخ تبدیل و... اشاره کرد. در زیر به روش‌های مختلفی که از طریق آن‌ها شرکت‌ها در افیلیت مارکتینگ به کسب درآمد می‌پردازند اشاره می‌شود.

سود به ازای هر فروش

پرداخت سود به ازای هر فروش رایج‌ترین ساختار درآمدی در این نوع بازاریابی است. در این روش، پس از آن که مشتری محصول را از طریق تبلیغات شرکت همکار خریداری کرد، درصدی از قیمت فروش به آن شرکت تعلق خواهد گرفت. به طور مثال فرض کنید شرکتی ساعتی را به قیمت 200 دلار با نرخ کمیسیون 10 درصد تبلیغ می‌کند؛ در این حالت برای هر ساعت فروخته‌شده، 20 دلار از شرکت تولیدکننده درآمد کسب می‌کند.

سود به ازای هر کلیک

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در این نوع بازاریابی خاص، پرداخت به ازای هر کلیک است. در حقیقت در این شرایط شرکت تولیدکننده به ازای تعداد بازدیدکنندگانی که از وبسایت‌ آن‌ها دیدن می‌کنند، مبلغی را به شرکت وابسته پرداخت می‌کند. گفتنی است در این روش اهمیتی ندارد که اقدام مخاطبین منجر به فروش شود یا خیر. تنها با هر کلیکی که کاربران روی لینک وبسایت شرکت تولیدکننده کرده و به آن وارد می‌شوند، پرداخت صورت می‌گیرد. 

سود به ازای سرنخ

در روش دیگر، تعداد سرنخ‌های ایجاد‌شده اهمیت داشته و بر اساس آن پرداختی صورت خواهد گرفت. شرکت وابسته باید مشتری و مخاطب را متقاعد کند که از وبسایت تولیدکننده یا ارائه‌دهنده خدمات بازدید کرده و اقداماتی همچون پر کردن فرم تماس یا شرکت در نظرسنجی را انجام دهد. این فرآیند متقاعدسازی را می‌توان در بسترها و پلتفرم‌های مختلفی پیاده‌سازی کرد و سپس به کسب درآمد از این طریق پرداخت.

سود به ازای هر نصب

این نوع درآمد بیشتر در حوزه فناوری و تکنولوژی رایج است. به طوری که شرکت ارائه‌کننده باید مبلغی را به ازای نصب هر برنامه به شرکت وابسته که تلاش‌های بازاریابی را صورت داده است پرداخت کند. این هزینه می‌تواند ثابت بوده یا درصدی از قیمت خرید برنامه باشد. به عنوان مثال وبلاگ‌نویسی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند، می‌تواند هر بار که مخاطبی برنامه توصیه‌شده را نصب می‌کند، کمیسیون خود را دریافت کند.

افیلیت مارکتینگ چگونه انجام میگیرد؟

در انتهای این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی انجام افیلیت مارکتینگ و اجرای آن آشنا کنیم. در ادامه مراحلی مورد نیاز برای این بازاریابی آورده شده است که با اجرای آن‌ها می‌توانید گام به گام به این بازاریابی نزدیک‌تر شوید.

انتخاب پلتفرم و روش

اولین قدم در افیلیت مارکتینگ، انتخاب پلتفرم و روش کار است. در واقع باید انتخاب کنید که در کجا قرار است با مخاطبین خود ارتباط بگیرید. همچنین هر بازاریاب در این بازاریابی رویکرد و روش متفاوتی را دارد؛ ایده‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد که می‌توانید بر اساس هدف‌تان از آن‌ها استفاده کنید.

به طور مثال می‌توان به سایت‌های نقد و بررسی اشاره کرد. این سایت‌ها محصولات را برای مخاطب خاصی بررسی کرده یا چند محصول مختلف را با رقبای‌شان مقایسه می‌کنند. در این روش باید محتوایی در فضای نقد و بررسی تولید شده و با اشتراک‌گذاری مداوم آن‌ها، مخاطبین را جذب کنید. همچنین می‌توان در شبکه‌های اجتماعی مختلف به تولید محتوای دیجیتال پرداخت. در این روش، محصولاتی معرفی می‌شوند که مخاطب از آن‌ها لذت می‌برد. این باعث می‌شود که شانس خرید مخاطب نیز بالاتر رفته و سود بیشتری نیز به شرکت وابسته تعلق گیرد.

تفاوتی ندارد که چه مسیری را انتخاب می‌کنید؛ اصالت و جذب مخاطب دو عنصر بسیار مهم برای این نوع بازاریابی است. اگر توانایی ارتباط‌‌گیری مناسب با مخاطبین خود را ندارید، به احتمال قوی در تبدیل آن‌ها به مشتری موفق نخواهید بود. همچنین باید اضافه کنیم که در انتخاب پلتفرم مناسب باید به سوالاتی همچون از چه پلتفرمی بیشتر استفاده می‌کنید یا کدام پلتفرم‌ها را بهتر درک می‌کنید پاسخ دهید. شروع کردن با پلتفرمی که با آن راحت‌تر هستید به شما کمک خواهد کرد محتوای باکیفیت‌تر و تاثیرگذار‌تری را تولید کنید. در نهایت این مورد به جذب بیشتر مخاطبین و سود بیشتر منجر خواهد شد.؛ به شرطی که همه چیز را طبق اصول و برنامه پیش ببرید!

جایگاه و مخاطب خود را مشخص کنید

وقتی نوبت به مشخص کردن جایگاه می‌رسد، چیزی را هدف قرار دهید که به آن علاقه داشته و نسبت به آن آگاه هستید. این باعث می‌شود که به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر و قابل‌اعتماد برای مشتریان بالقوه به شمار بیایید. همچنین این باعث می‌شود که به عنوان همکار فروش، محصولات و خدماتی که قصد تبلیغ آن‌ها را دارید به خوبی ارزیابی کنید.

شما به طور مرتب پست می‌گذارید و افراد را تشویق می‌کنید که محتوای شما را ببینند و آن به به اشتراک بگذارند. همچنین شما می‌خواهید در بازاریابی محتوا و بهینه‌سازی موتور جستجو سرمایه‌گذاری کنید که مخاطبین بیشتری را هم جذب کنید. در عین حال، هنگامی که به اشتراک‌گذاری محتواهای مختلف می‌پردازید، می‌توانید از ابزارهای مناسبی نیز همچون سوشال لیسنینگ، آنالیز وبسایت و... استفاده کنید که متوجه شوید مخاطبین‌تان دقیقا چه کسانی هستند و چه چیزی را دوست دارند. این موضوع در ادامه به شما کمک می‌کند مه محتوایی متناسب با روحیه و سلیقه آن‌ها تولید کرده و اثرگذاری بالاتری را داشته باشید.

به یاد داشته باشید که اگر به عنوان شرکت همکار در فروش فعالیت می‌کنید، به ازای قرار دادن پست و محتوا در صفحات اجتماعی پولی دریافت نخواهید کرد؛ افیلیت مارکتینگ تجارتی آنلاین و مبتنی بر عملکرد است. این موضوع بسیار مهم است که مخاطبین خود را آنقدر خوب شناخته و درک کنید که بدانید در وهله اول آن‌ها چرا شما را دنبال می‌کنند. اگر می‌دانید و آگاه هستید که مخاطبین‌تان چه چیزی را دوست دارند، می‌توانید از این آگاهی و دانش باارزش به بهترین شکل استفاده کرده و بهترین محصولات مرتبط را به آن‌ه‌ها معرفی کنید و سود بیشتری را کسب کنید.

محصولات و خدمات مناسب را پیدا کنید

برای کسب سود و درآمد به عنوان شرکت همکار در فروش، مخاطب باید با آن شما می‌گویید ارتباط برقرار کند. محصولات یا خدماتی که تبلیغ می‌کنید باید مواردی باشند که مخاطبین به آن‌ها علاقه داشته باشند یا بعد از مشاهده آن‌ها احساس نیاز به آن‌ها را داشته باشند. اگر خلاف این عمل کنید، هر نوع اشتباهی به مانند مانعی در برابر موفقیت‌تان ظاهر می‌شود و همچنین اعتبارتان را برای مخاطبین به شدت کاهش خواهد داد.

ابزارها و راه‌های ارتباطی بسیاری وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید محصولات و برندهای متناسب با حوزه فعالیت خود را پیدا کرده و با آن‌ها همکاری کنید. همچنین می‌توانید از وبسایت‌هایی که محصولات و خدمات آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهید دیدن کرده و بررسی کنید که آیا آن‌ها برنامه‌ای برای همکاری در فروش دارند یا خیر. بسیاری از شرکت‌ها در وبسایت‌های خود شرایط مد نظرشان را نیز اعلام می‌کنند.

اولین برنامه خود را انتخاب کنید

هنگامی که محصولات مختلف را در جلسات طوفان فکری مورد بررسی قرار می‌دهید یا از طریق درگاه‌های ارتباطی آن‌ها را ارزیابی می‌کنید، مهم‌ترین معیاری که باید مد نظر داشته باشید آن است که محصول یا خدمت باید با مخاطبین شما یا مخاطبینی که قصد جذب آن‌ها را دارید در جهت یکسانی قرار داشته باشد. باید از خود بپرسید که آیا این چیزی است که برای مخاطب هدف‌تان ارزش داشته باشد؟ آیا با حوزه تخصصی که در آن فعالیت می‌کنید همسو است؟ باید همکاری در فروشی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف برند و درآمد شما باشد.

همچنین به عنوان شرکت همکار در فروش اطمینان حاصل کنید که محصول یا خدماتی که تبلیغات آن را انجام می‌دهید متناسب با پلتفرمی است که در آن قصد فعالیت در این زمینه را دارید. به عنوان مثال دکوراسیون و لباس‌ها برای شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام مناسب‌تر هستند. با این حال، اگر خرید‌های تخصصی‌تری همچون نرم‌افزارها را تبلیغ می‌کنید، ممکن است نرخ تبدیل شما در پلتفرم‌هایی همچون وبلاگ‌ها یا یوتیوب بیشتر باشد.

جمع‌بندی

بازاریابی دنیای گسترده و بزرگی است که باید با بررسی‌های دقیق و حساب‌شده وارد آن شد. انواع گسترده بازاریابی این امکان را به کسب و کارها می‌دهد که مطابق با هدف و البته شرایط خود روش مشخصی را انتخاب کرده و از طریق آن به جذب مخاطب و کسب درآمد بپردازند. افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های بسیار رایج و البته سودبخشی است که می‌توان از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد. در این روش که با همکاری با شرکت دیگری به عنوان تبلیغ‌کننده انجام می‌شود، امکان پرداخت سود متناسب با نوع فعالیت و تبلیغات وجود دارد. لازم به ذکر است که شما کسب و کارهای محترم می‌توانید از خدمات بازاریابی پیشرفته فیکا در زمینه‌های گوناگون بهره‌مند شده و مخاطب و در نتیجه سود بیشتری را برای خود به ارمغان بیاورید. برای استفاده از خدمات مجموعه فیکا از طریق راه‌های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

سوالات متداول و پرسش های شما

دیدگاه خود را بنویسید

0 لایک
0 دیدگاه

دیدگاه کاربران

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری